فرمانده ناحیه میثم گفت: هم‌زمان با هفته بسیج سه رویداد بزرگ شامل توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی، افتتاح منازل مسکونی و کارگاه اشتغال‌زایی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه شهر مشهد انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۷۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار زیبایی اظهار کرد: بسیج کاملاً حرکتی متکی به اندیشه انقلاب و اسلام است. شبکه‌ای عظیم مردمی و بزرگ‌ترین شبکهٔ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در تمام دنیاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ما باروحیه بسیجی توانستند بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کنند. همان‌طور که در گام اول با این فرهنگ توانست با پیچ‌وخم‌های متعددی عبور کند قطعاً در گام دوم انقلاب نیز به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های درون‌زای کشور در برابر جریان‌های تحریم و تحریف قطعاً خواهد ایستاد.

 فرمانده ناحیه میثم در ادامه مجموعه فعالیت‌های پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت را در هفته بسیج پیش‌بینی و تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج میثم با رویکرد امیدآفرینی، جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی اجرایی خواهد شد.

 وی بخش دوم فعالیت‌های بسیج را در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین عنوان کرد و توضیح داد: ۷۵۰۰ بسته کمک معیشتی در هفته، افتتاح سه باب منزل مسکونی و آغاز پروژه ساخت ۱۵ باب منزل مسکونی دیگر، افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی در راستای اشتغال خرد، تخصیص اعتبارات و هزینه‌هایی بالغ بر ۸ میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی که در هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده است.

 زیبایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح جهادگران فاطمی و اعزام گروه‌های جهادی برای حل مشکلات و معضلات محله و افتتاح مرکز مشاوره در منطقه پنجتن را در هفته بسیج خواهیم داشت.

 فرمانده ناحیه میثم ادامه داد: برگزاری جشنواره مالک‌اشتر برای تشویق و تقدیر از برترین‌های بسیج، میقات صالحین و حضور گسترده در نمازجمعه حرم مطهر رضوی، حضور در همایش اقتدار بسیجیان در روز جمعه ۳ آذرماه، سرکشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، اردوهای محلی و شهرستانی و برنامه‌های مختلفی که در طول هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها